INSTRUKTIONER REKLAMATION

Gäller alla produkter från Greatwhite of Sweden AB

Vi vill att din reklamation ska hanteras så snabbt och smidigt som möjligt.
Följ därför stegen nedan innan du skickar in ditt ärende till oss.

 1. Kontrollera garanti och inköpsdatum
Reklamation gäller endast för produkter köpta inom garantitiden.
Ta fram kvitto eller orderbekräftelse som visar inköpsdatum.

 2. Förbered underlag
För att vi ska kunna skapa ett reklamationsärende behöver du skicka in följande till oss via formuläret här nedanför:

Ordernummer:

Produktens modellnamn 

Produktens serienummer

Tydlig felbeskrivning (vad har hänt, när uppstod felet, hur yttrar det sig?)

Bilder eller video som visar felet (om möjligt)

Dina kontaktuppgifter (namn, telefon, e-postadress och leveransadress)

 3. Skicka in reklamationansökan
Fyll i formuläret nedan.

4. Ladda ner & skriv ut returblankett
Se knappen "ladda ner returblankett"

--------------------------------------

När ditt ärende har registrerats får du ett returnummer som ska anges på returblanketten och märkas på paketet.

Du får därefter bekräftelse via e-post med information om vilken returadress som gäller för din produkt.

Returnummer och returadress varierar beroende på produktkategori, så skicka inte in varan innan du fått bekräftelse.

Viktig information

Produkter ska vara tömda på bensin, olja och vatten innan de skickas.

Förpacka varan väl, gärna i originalförpackning.

Reklamationer utan fullständig information kan ta längre tid att hantera.

Reklamation gäller inte för normalt slitage, felaktig användning eller bristande underhåll.

Reklamation







------------------------------------------------------------------------------------------------------




Produkt tillagd i önskelista